Bitlis Polis Meslek Eğitim Merkezi'nde uzun süredir devam eden eğitim maratonu nihayete erdi. Prof. Dr. Fuat Sezgin Spor Kompleksi'nde düzenlenen törenle 32. dönem mezunları, üniformalarını giyerek devletin yeni güvenlik neferleri oldu.
Yeni polislerin sorumluluğu
Eğitim sürecini başarıyla bitiren 407 genç polis, düzenlenen törende yemin ederek göreve başladı. POMEM Müdürü Rasim Açıköz, bu mezunlarla birlikte okulun bugüne kadar teşkilata kazandırdığı toplam personel sayısının 6 bin 813'e ulaştığını vurguladı. Emniyet teşkilatına katılan bu yeni isimler, yaklaşık 10 aydır süren teorik ve pratik eğitimlerini tamamlamış oldu.
Vatandaşın güvenliği için sahaya iniyorlar
Törene katılan Bitlis Valisi Ahmet Karakaya, mezunlara hukuk ve insan hakları vurgusu yaptı. Karakaya, genç polislerin devletin vatandaşla kuracağı doğrudan temasta en önemli temsilciler olacağını hatırlattı. Tören, dereceye girenlerin ödüllendirilmesi ve kep atma heyecanıyla sona erdi. Artık görev yerlerine dağılan bu memurlar, ülkemizin huzuru için sahada olacak.