Bitlis'te heyecan dolu bir gün yaşandı. Prof. Dr. Fuat Sezgin Spor Kompleksi'nde bir araya gelen 407 aday, zorlu eğitim sürecini geride bırakarak polislik mesleğine ilk adımı attı. Ailelerin ve protokol üyelerinin katıldığı tören, genç polislerin meslek hayatına başlangıcını simgeliyor.

Yeni görevlerine başlıyorlar
Bitlis Valisi Ahmet Karakaya törende yaptığı konuşmada mesleğin önemine vurgu yaptı. Polisliğin sadece bir meslek değil, yüksek vicdan gerektiren bir fedakarlık olduğunu belirtti. Mezunlar, hukuka bağlılık ve tarafsızlık ilkeleri doğrultusunda Türkiye'nin huzuru için görev yapacaklar.

Mezuniyet sevincini paylaştılar
Törenin sonunda dönem birincilerine ödülleri verildi. İl Müftüsü Kadir Koçak'ın okuduğu duanın ardından 407 genç polis yemin etti. Keplerini havaya fırlatan adaylar, zorlu eğitimin ardından gelen mezuniyetin sevincini aileleriyle birlikte yaşadı. Yeni mezunlar önümüzdeki günlerde Türkiye'nin dört bir yanındaki görev noktalarına dağılacak.





