Ağrı'nın Bezirhane köyünde 18 gün süren arama çalışmalarının ardından dere yatağında cansız bedeni bulunan 4 yaşındaki Leyla Aydemir'in ölümüyle ilgili hukuk mücadelesi sürüyor. Yargıtay'ın yerel mahkemenin verdiği kararı bozmasının ardından dosya yeniden ele alınıyor. Mahkeme heyeti, olaydaki karanlık noktaları aydınlatmak için anne Şükran Aydemir ve sanıkları tekrar dinleme kararı aldı.
Annenin ifadeleri dikkat çekti
Bir önceki duruşmada kürsüye çıkan anne Şükran Aydemir, kızının ölümünden sorumlu olan kişiyi bilmediğini söyledi. "Kimsenin günahını almam, katil kimse ondan şikayetçiyim" diyen anne, olayı görmediğini ve failleri bilse bizzat hesap soracağını belirtti. Yaşadığı acının ilk günkü gibi taze olduğunu vurgulayan anne, mahkemeden kendisini temsil edecek bir avukat da talep etti.
Yarınki duruşmada ne bekleniyor
Mahkeme heyeti, tutuklu sanıkların avukatlarının ek süre talebini kabul ederek duruşmayı 26 Haziran’a ertelemişti. Şimdi gözler yarın yapılacak olan yeni oturuma çevrildi. Mahkemenin, anne Aydemir’in ifadeleri ve dosyadaki eksikliklerin giderilmesi doğrultusunda nasıl bir yol izleyeceği merak konusu. Dava, küçük Leyla’nın ölümündeki sır perdesini aralamak için kritik bir virajda duruyor.