Siverek’te 14 Nisan günü yaşanan okul saldırısının izleri silinmeye çalışılıyor. Tedavi süreçleri süren Muhammed Kılıç ve Cenap Argın, bu yılki karnelerine okullarında değil, evlerinde kavuştu.
Ziyaretin detayları
Siverek Kaymakamı Salih Sak, İlçe Emniyet Müdürü İlker Burak Zeydanlı ve beraberindeki yetkililer, iki öğrenciyi evlerinde ziyaret etti. Heyet, öğrencilere karnelerini ve çeşitli hediyelerini takdim etti. Kaymakam Sak, çocukların eğitim süreçlerinden geri kalmaması için devlet desteğinin devam edeceğini vurguladı.
Bundan sonra ne olur
Öğrencilerin tedavileri devam ederken, eğitim hayatlarına kaldıkları yerden sağlıklı bir şekilde dönmeleri hedefleniyor. Aileler, zorlu süreçte devlet yetkililerinin kendilerini yalnız bırakmadığını ifade etti. Çocukların sağlıklarına kavuşup okul sıralarına dönmesi ise öncelikli beklenti olmaya devam ediyor.