Muharrem ayının gelmesiyle birlikte Şanlıurfa’da geleneksel aşure etkinlikleri başladı. Haliliye Belediyesi, ilçenin farklı noktalarında kurduğu kazanlarla vatandaşlara ikramda bulunarak bu kültürü yaşatmayı hedefliyor.
Belediye aşureyi vatandaşa ulaştırdı
Haliliye Belediyesi Aşevi’nde hazırlanan aşureler, cuma namazı çıkışında Hz. İbrahim Peygamber Camisi önünde dağıtıldı. Belediye Başkanı Mehmet Canpolat, bölgedeki esnaf ve vatandaşlarla bir araya gelerek kendi elleriyle ikramda bulundu.
Paylaşmanın önemi vurgulandı
Başkan Canpolat, aşurenin birlik ve beraberliği simgelediğini belirterek farklı noktalarda dağıtımların sürdüğünü söyledi. Bahçelievler dahil birçok bölgede kurulan stantlarla belediye, hemşehrileriyle bir araya gelmeye ve gönüllere dokunmaya devam ediyor.