Muharrem ayı geleneklerini yaşatmak isteyen Türk Kızılay Elazığ Şubesi, cuma namazı çıkışında vatandaşlarla bir araya geldi. Şube gönüllüleri, hazırladıkları aşureleri cami cemaatine ikram ederek paylaşma kültürünü sokağa taşıdı.
Paylaşmanın önemi
Kızılay ekipleri, namaz çıkışı cami önünde kurdukları stantlarla yoğun ilgi gördü. Vatandaşların yoğun katılımıyla gerçekleşen ikramda, geleneksel aşure lezzeti paylaşıldı. Kızılay gönüllüleri, bu tür etkinliklerin toplumsal dayanışmayı artırdığını vurguladı.
Birlik vurgusu yapıldı
Kızılay Elazığ Şube Başkanı Rahman Kızılkaya, dağıtım sırasında yaptığı konuşmada bu günlerin önemine dikkat çekti. Kızılkaya, hazırlanan aşurelerin kardeşlik bağlarını güçlendirmesini temenni ettiğini belirtti. Etkinlik, vatandaşların Kızılay ekiplerine teşekkür etmesiyle sona erdi.