16 Haziran 2026, Salı
Diyarbakır
Açık
20°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Amed TV | Bitlis | Bakan Çiftçi yıllar sonra Adilcevaz çarşısında esnafın kapısını çaldı

Bakan Çiftçi yıllar sonra Adilcevaz çarşısında esnafın kapısını çaldı

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, eski görev yeri olan Bitlis Adilcevaz’da esnafla bir araya geldi.

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, eski görev yeri olan Bitlis Adilcevaz’da esnafla bir araya geldi.

Bakan Çiftçi yıllar sonra Adilcevaz çarşısında esnafın kapısını çaldı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, bir dönem görev yaptığı Bitlis’in Adilcevaz ilçesine özel bir ziyaret gerçekleştirdi. Bakan Çiftçi, çarşı merkezindeki dükkanları tek tek gezerek bölge halkıyla uzun süre sohbet etti ve vatandaşların taleplerini not aldı.

ESKİ GÜNLERİN HATIRASI TAZELENDİ

Bakan Çiftçi, Adilcevaz’da görev yaptığı yıllarda kurduğu dostlukların kendisi için çok değerli olduğunu vurguladı. Yıllar sonra tekrar aynı sokaklarda bulunmaktan mutluluk duyduğunu söyleyen Çiftçi, ilçe halkıyla samimi bir atmosferde buluştu. Adilcevaz Kaymakamı ise günün anısına Bakan Çiftçi’ye tarihi Ertuğrul Camii’nin maketini hediye etti.

İLÇENİN DURUMU MASAYA YATIRILDI

Ziyaret sadece bir hatıra tazeleme ile sınırlı kalmadı. Bakan Çiftçi, programı kapsamında ilçedeki kurumları da ziyaret ederek yürütülen çalışmaları yerinde inceledi. İlçe sakinleri, Bakan’ın görev süresince gösterdiği halk odaklı yönetim anlayışını hatırlatarak bu ziyaretten duydukları memnuniyeti dile getirdi. Bakan Çiftçi, incelemelerinin ardından hatıra fotoğrafı çektirerek ilçeden ayrıldı.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız