Kısa süre önce Amedspor ile yollarını ayıran Serkan Reçber, görevden ayrılma sürecinin perde arkasını ve çalışma prensipleriyle ilgili yaşadığı fikir ayrılıklarını ilk kez detaylarıyla anlattı.
Amedspor’un sportif direktörlük koltuğuna oturduktan kısa bir süre sonra görevini bırakan Serkan Reçber, ayrılık kararının arka planını kamuoyuyla paylaştı. Diyarbakır ekibinin daveti üzerine şehre giderek yönetimle masaya oturan Reçber, başlangıçta kurulan iletişimin oldukça olumlu olduğunu belirtti.
İstişare heyetiyle yaptığı görüşmelerde beklentilerinin üzerinde bir vizyonla karşılaştığını ifade eden Reçber, ekonomik şartlarda anlaşmaya vararak resmi imzayı attığını dile getirdi.
Çalışma modeli uyuşmazlığı
İmza sonrası yönetimle gerçekleştirdiği toplantıda, kulübün işleyişiyle ilgili kendisine sunulan yapının çalışma prensipleriyle örtüşmediğini fark ettiğini belirten Reçber, süreci şu sözlerle özetledi:
Akademi ve scout ekibiyle koordineli çalışması beklenen bir yapının kendisine sunulduğunu belirten deneyimli isim, transfer süreçlerinde son kararı kendisinin değil, futbol şubesindeki yöneticilerin vereceği bir sistemin profesyonel çalışma anlayışına uygun olmadığını vurguladı. Reçber, bu durumu kırmadan ve sürece zarar vermeden çözmek adına henüz işe başlamadan ayrılma kararı aldığını belirtti. Özellikle Besnik Hasi transferi sürecinde, görüşmelerin aksamaması adına ayrılığını gizli tuttuğunu da sözlerine ekledi.
Transfer iddialarına net yanıt
Ayrılık sonrası sosyal medyada yer alan spekülasyonlara da açıklık getiren Reçber, görevde kaldığı süre boyunca hiçbir oyuncu veya menajerle maddi bir pazarlığa girmediğinin altını çizdi.
Amedspor yönetimine herhangi bir transfer raporu sunmadığını belirten Reçber, önceliklerinin teknik direktörün oyun felsefesini oturtmak ve ardından bu sisteme uygun isimler üzerinde çalışmak olduğunu ifade etti. Diyarbakır'da çok iyi ağırlandığını belirten Reçber, kulübün geleceği için başarı dileklerini ileterek sözlerini noktaladı.