İstanbul Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nde dalgalanan Amedspor bayrağı sosyal medyada geniş yankı uyandırdı. Zafer Partisi Genel Başkanı Ümit Özdağ ve eski CHP Milletvekili Sabahat Akkiraz konuya ilişkin paylaşım yaptı.
Xemla herî delal a pirê tu yî!💚❤️
Boğaz’a en çok sen yakıştın!💚❤️ pic.twitter.com/TAJYKocwxR— Amedspor (@amedskofficial) June 22, 2026
Süper Lig'e yükselen Amedspor'un bayrağının İstanbul Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne asılması sosyal medyada gündem oldu. Karayolları Genel Müdürlüğü'nün izniyle köprüye asılan bayrak, taraftarlar tarafından büyük ilgi görürken bazı siyasi isimlerin paylaşımları da tartışma yarattı.
Ümit Özdağ'dan paylaşım
Zafer Partisi Genel Başkanı Ümit Özdağ, köprüde bulunan polis ekiplerinin görüntülerini sosyal medya hesabından paylaşarak "Yorumsuz" ifadesini kullandı.

Köprü çevresinde güvenlik önlemlerinin alınmasının, sosyal medyada yapılan bazı provokatif paylaşımlar ve olası güvenlik risklerine karşı gerçekleştirildiği belirtildi.
Sabahat Akkiraz'dan Erzurumspor paylaşımı
Eski CHP Milletvekili Sabahat Akkiraz ise sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Erzurumspor şampiyon ama bayrağı köprüye asılmadı. Konu şampiyonluk mu?" ifadelerini kullandı.

Ancak TFF 1. Lig'i şampiyon tamamlayarak Süper Lig'e yükselen Erzurumspor'un bayrağı da daha önce Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nde dalgalandırılmıştı. Erzurumspor bayrağı 9 Mayıs tarihinde köprüye asılmış ve kamuoyuyla paylaşılmıştı.
Sosyal medyada geniş yankı buldu
Amedspor bayrağının İstanbul Boğazı'nın simge yapılarından biri olan Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nde yer alması, sosyal medyada binlerce paylaşımın yapılmasına neden oldu.
Yeşil-kırmızılı taraftarlar uygulamayı tarihi bir gelişme olarak değerlendirirken, konu farklı kesimlerden gelen yorumlarla gündemdeki yerini koruyor.