Vanlı genç sporcular, yerel yönetim desteğiyle ringlerde başarıdan başarıya koşuyor. Edremit Belediyesi bünyesinde yetişen boksörler, hem ulusal turnuvalarda hem de milli takım formasıyla uluslararası arenada Türkiye'yi temsil etmek için ter döküyor.

Dünyaya açılan kapı
Genç boksör Kurtay Şipal, Ordu'da düzenlenen Türkiye şampiyonasında elde ettiği ikincilikle milli takıma girmeye hak kazandı. 17 yaşındaki sporcu, şimdi rotasını Senegal'e çevirdi. Dünya şampiyonasında kürsüye çıkmayı hedefleyen Şipal, antrenmanlarını Nur Tatar Spor Salonu'nda yoğun bir tempoyla sürdürüyor.

Gençlerin yeni hedefi
Kulüpte sadece Kurtay değil, birçok genç sporcu da yeni başarılar için çalışıyor. Okullar arası şampiyonada Türkiye birincisi olan Toprak Altaş ile üçüncülük başarısı gösteren Halil İbrahim Dalgın, temmuz ayındaki turnuvalara hazırlanıyor. Belediye yetkilileri, bünyelerindeki 60'a yakın sporcunun azmine güvendiklerini ve gençlerin gelecekte çok daha büyük başarılara imza atacağını belirtiyor.





