06 Haziran 2026, Cumartesi
Diyarbakır
Parçalı az bulutlu
27°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Amed TV | Muş | Muşlu öğrenciler Kızılağaç Kanyonu’nda doğayla buluştu

Muşlu öğrenciler Kızılağaç Kanyonu’nda doğayla buluştu

Muş’ta üniversite öğrencileri Kızılağaç Kanyonu’nda düzenlenen doğa yürüyüşüne katıldı.

Muş’ta üniversite öğrencileri Kızılağaç Kanyonu’nda düzenlenen doğa yürüyüşüne katıldı.

Muşlu öğrenciler Kızılağaç Kanyonu’nda doğayla buluştu
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Muş’ta eğitim gören üniversite öğrencileri, okul sıralarını bir günlüğüne doğanın kalbine taşıdı. Genç İletişimciler Topluluğu’nun organize ettiği etkinlik, öğrencilerin ders dışı zamanlarını verimli geçirmelerini hedefledi. Kızılağaç Belediyesi'nin araç desteği sağladığı gezi, bölgenin gizli kalmış güzelliklerini de gün yüzüne çıkardı.

Gençler kanyonun zorlu parkurunu aştı

Toplam 24 öğrenci ve akademisyenin katıldığı yürüyüşte, katılımcılar kanyonun zorlu parkurlarında ter döktü. İletişim fakültesi öğrencileri bu rotayı bir uygulama alanına çevirdi. Yol boyunca fotoğraf ve video çekimleri yapan öğrenciler, teorik bilgilerini doğanın içinde pratiğe dökme şansı yakaladı. Spor bilimleri öğrencileri ise yürüyüş boyunca fiziksel dayanıklılıklarını test etti.

Ekip ruhu doğada güçlendi

Akademisyenler Mehmet Figan ve Mehmet Furkan Şahin’in rehberliğinde ilerleyen grup, gün boyu süren etkinlikte hem mola verdi hem de sosyalleşti. Öğle yemeğinde bir araya gelen ekip, ekip çalışmasının önemini bir kez daha deneyimledi. Öğrencilerin yoğun ders temposundan uzaklaşıp doğayla iç içe olması, okul dışındaki etkileşimlerini de olumlu yönde etkiledi. Günün sonunda çekilen hatıra fotoğraflarıyla etkinlik tamamlandı.

Bundan sonra benzer doğa aktivitelerinin artması ve üniversite bünyesindeki farklı bölümlerin ortak projelerde daha sık bir araya gelmesi bekleniyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız