Elazığ’da eğitim öğretim yılı bugün sona erdi. Şehirdeki 567 okulda ders başı yapan öğrenciler yaz tatiline çıkmanın heyecanını yaşadı. Vali Numan Hatipoğlu ve Milli Eğitim Müdürü Beraat Şahin, öğrencileri bu özel günlerinde yalnız bırakmadı.
KARNE DAĞITIM TÖRENİ YAPILDI
Elazığ İlkokulu’nda düzenlenen karne töreninde Vali Hatipoğlu ve İl Milli Eğitim Müdürü Şahin, öğrencilere karnelerini teslim etti. Başarılı bir dönemi geride bırakan öğrencilere hediyeler verildi. Öğrenciler, uzun bir maratonun ardından gelen tatilin tadını çıkarmaya hazırlanıyor.
ÖĞRETMENLERE TEŞEKKÜR EDİLDİ
Vali Hatipoğlu, 9 bin 500 öğretmenin yıl boyunca gösterdiği özveriye dikkat çekti. Türkiye Maarif Modeli kapsamında yürütülen çalışmaların önemini vurgulayan Hatipoğlu, tüm eğitimcilere teşekkür etti. Öğrencilere ise tatili verimli geçirmeleri ve dinlenmiş bir şekilde yeni döneme dönmeleri temennisinde bulundu. Sınava giren lise mezunlarına ise başarı diledi.