Süper Lig'de mücadele edeceği yeni sezon öncesinde kadrosunu güçlendirmeye devam eden Amedspor, beklenen ilk transferini açıkladı. Diyarbakır temsilcisi, Kosovalı futbolcu Ermal Krasniqi'nin artık resmen yeşil-kırmızılı formayı giyeceğini duyurdu.
Kulübün yaptığı açıklamada, 27 yaşındaki futbolcuyla 2+1 yıllık sözleşme imzalandığı belirtilirken, transferin hem kulüp hem de camia için hayırlı olması temennisinde bulunuldu.

Hücum hattına önemli takviye
Sağ kanat başta olmak üzere hücumun farklı bölgelerinde görev yapabilen Ermal Krasniqi'nin, sürati, bire birdeki etkinliği ve skor katkısıyla Amedspor'un hücum gücünü artırması bekleniyor. Teknik heyetin raporu doğrultusunda gerçekleştirilen transfer, yeni sezon planlamasının ilk önemli hamlesi olarak değerlendiriliyor.
Kulüp açıklamasında, "Yeni transferimiz Ermal Krasniqi'ye Amedspor forması altında başarılı bir sezon diliyor, anlaşmanın kulübümüz ve camiamız için hayırlı olmasını temenni ediyoruz." ifadelerine yer verildi.

2+1 yıllık sözleşme
Yapılan anlaşmaya göre Krasniqi, Amedspor ile iki sezonluk resmi sözleşmeye imza attı. Sözleşmede yer alan opsiyon maddesiyle birlikte kulüp, performansa bağlı olarak oyuncunun kontratını bir yıl daha uzatma hakkına sahip olacak.
Milli takım tecrübesiyle geliyor
Kosova Milli Takımı'nın da formasını giyen Ermal Krasniqi, kariyerinde Kosova, Romanya, Çekya ve Polonya liglerinde önemli kulüplerde görev yaptı. Avrupa kupalarında da deneyim kazanan başarılı futbolcu, uluslararası tecrübesini Amedspor'un Süper Lig yolculuğuna taşımaya hazırlanıyor.
Krasniqi transferiyle birlikte Amedspor yönetiminin yeni isimleri de kısa süre içerisinde açıklaması bekleniyor. Transfer çalışmalarının teknik direktör Besnik Hasi'nin raporu doğrultusunda sürdüğü öğrenildi.