Diyarbakır’ın popüler doğa duraklarından biri olan Sinek Çayı, hafta sonu yoğun ziyaretçi akınına uğradı. Ancak piknik sonrası geride kalan manzara bölgedeki çevre kirliliğini gözler önüne serdi.
TEMİZLİK EKİPLERİ SAHAYA İNDİ
Çermik Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü personeli, piknik alanındaki atıkları temizlemek için çalışma başlattı. Bölgeyi ziyaret edenlerin daha sağlıklı ve hijyenik bir ortamda vakit geçirmesi için tüm çöpler toplandı. Ekipler yoğun bir mesai harcayarak alanı eski haline getirdi.
DOĞAYI KORUMAK SİZİN ELİNİZDE
Belediye yönetimi, piknik yapan vatandaşlara çevre temizliği konusunda hassasiyet çağrısı yaptı. Çöp bırakılan alanların doğaya zarar verdiğini hatırlatan ekipler, herkesin ortak kullanım alanlarını temiz bırakmasını bekliyor. Bundan sonraki süreçte belediye ekipleri bölgedeki denetimlerini sıklaştıracak.