Bingöl’ün Genç ilçesinden gelen acı haber, 14 Haziran’dan bu yana bir ailenin hayatını kararttı. Piknik yapmak için bölgeye giden 34 yaşındaki Vedat Karabulut, Sarım Çayı’nı geçmeye çalışırken sulara kapıldı ve gözden kayboldu.

ARAMA ÇALIŞMALARI 11 GÜNDÜR SÜRÜYOR
Olay anı, arkadaşları tarafından cep telefonuyla kaydedildi. Görüntülerde Karabulut’un akıntıya kapıldığı ve arkadaşlarının onu kurtarmak için çabaladığı anlar yer alıyor. Şu an Bingöl AFAD, jandarma, polis dalgıç ekipleri ve itfaiyeden oluşan 135 kişilik uzman ekip bölgede seferber oldu. Dronlar, su altı kameraları ve iş makineleriyle 4 kilometrelik hat didik didik taranıyor.

BABA ABDULLAH KARABULUT ÇARESİZ BEKLİYOR
Baba Abdullah Karabulut, oğlunun engelli bir çocuğu da dahil üç evladı olduğunu söyledi. Vedat’ın pikniğe gittiğinden haberlerinin olmadığını belirten baba, "Oğlumun bir an önce bulunmasını istiyoruz" diyerek acısını dile getirdi. Aile, her sabah olay yerine gelerek ekiplerin çalışmalarını yakından takip ediyor. Yetkililer, çaydaki zorlu koşullara rağmen arama kurtarma faaliyetlerini aralıksız sürdürüyor.





