Batmanlılar Kurban Bayramı'nın ilk gününde sabahın erken saatlerinde camilerin yolunu tuttu. Gültepe Mahallesi'ndeki Necat Nasıroğlu Külliyesi başta olmak üzere şehrin dört bir yanındaki camilerde büyük bir yoğunluk yaşandı.
Camiler dolup taştı
Şehirdeki camiler bayram namazını kılmak isteyen vatandaşlarla doldu. Cemaat saf tutarak ibadetini gerçekleştirirken, İl Müftüsü Ahmet Durmuş hutbe okuyarak dualar etti. Namaz sonrası ise bayramın en güzel yanlarından biri olan bayramlaşma yaşandı.
Protokol cemaatle buluştu
Batman Valisi Ekrem Canalp ve AK Parti Batman Milletvekili Ferhat Nasıroğlu bayram namazı için Necat Nasıroğlu Külliyesi'ni tercih etti. Namazın ardından cemaatle bayramlaşan Vali Canalp, çocuklara harçlık vererek onları sevindirdi. Cami çıkışında ise cemaate şeker ve kolonya ikram edildi.