Batman'da özel bir bakım merkezinde engelli bireylere kötü muamele yapıldığı ve usulsüzlükler olduğu iddiaları üzerine büyük bir adli operasyon gerçekleşti. Bölgedeki vatandaşların ve kurumların şikayetleri sonrası harekete geçen savcılık, merkezde çalışan 16 kişiyi gözaltına aldı.

Neler yaşandı
Batman Cumhuriyet Başsavcılığı, gelen ihbarlar üzerine hızlı bir şekilde soruşturma başlattı. Emniyet güçlerinin yürüttüğü çalışmalar sonucunda gözaltına alınan 16 şüpheli, mahkemeye sevk edildi. Hakim karşısına çıkan şüphelilerin tamamı tutuklanarak cezaevine gönderildi. Şu an merkezin önünde ve çevresinde herhangi bir hareketlilik gözlenmiyor.
Devletin müdahalesi
Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı, olayı incelemek üzere iki müfettişi görevlendirdi. Merkezden hizmet alan engelli bireylerin güvenliği için devlet tüm önlemleri aldı. Bakanlık yetkilileri, bakım hizmetlerinin aksamaması için gerekli tüm tedbirlerin uygulandığını vurguladı. Adli ve idari süreçler ise titizlikle devam ediyor.