2026 Dünya Kupası D Grubu'ndaki kritik randevuda ay-yıldızlı ekibimizin sahaya çıkacağı ilk 11 netleşti.
A Milli Takımımız, 2026 Dünya Kupası yolculuğunda kritik bir sınava çıkıyor. D Grubu mücadelesinde ABD ile kozlarını paylaşacak olan millilerimizde teknik heyet, sahaya süreceği ilk 11'i belirledi. Futbolseverlerin merakla beklediği dev karşılaşma öncesi kadrolar şekillendi.
Los Angeles'ta futbol şöleni
Los Angeles'ın ev sahipliği yapacağı zorlu mücadelede düdüğü Omar Mohamed çalacak. Türkiye saatiyle 05.00'te başlayacak olan ve TRT 1 ekranlarından naklen yayınlanacak olan karşılaşma, gruptaki dengeleri değiştirebilecek bir öneme sahip.
İşte sahaya çıkacak isimler
Ay-yıldızlı ekibimizde kalede Uğurcan Çakır görev yaparken, savunma hattı Zeki, Eren, Abdülkerim ve Ozan dörtlüsünden oluştu. Orta alanda Salih, Orkun ve Arda Güler'in yaratıcılığına güvenen millilerimizde, hücum hattında ise Kenan, Barış ve Oğuz gol arayacak.
ABD cephesinde ise Turner, Tursty, Robinson, McKenzie, Scally, Reyna, McKennie, Berhalter, Pepi, Aaronson ve Weah ilk 11'i sahada yer alacak. İki ekip de sahadan üç puanla ayrılarak grupta avantaj yakalamayı hedefliyor.