Şanlıurfa sokaklarında bugün hareketli saatler yaşandı. Polis, zabıta ve Ticaret İl Müdürlüğü ekipleri kent genelindeki işletmelerde kapsamlı bir denetim başlattı.
Denetimin detayları ne
Ekipler dükkanları hijyen kuralları, ürünlerin tazeliği ve evrak tamlığı açısından mercek altına aldı. Yapılan incelemeler sonucunda kurallara uymayan ve bozuk ürün sattığı belirlenen çok sayıda iş yerine idari para cezası uygulandı. Bu denetimler sayesinde sağlığınızı riske atabilecek ürünlerin tezgahtan çekilmesi hedefleniyor.
Bundan sonra ne olacak
Yetkililer, halkın sağlığını korumak adına bu kontrollerin aralıksız bir şekilde devam edeceğini vurguladı. Eğer bir işletmeciysen evraklarını ve ürünlerini kontrol etmende fayda var. Zira ekipler önümüzdeki günlerde farklı mahallelerde sahada olmaya devam edecek.