Elazığ’da Muharrem ayı vesilesiyle düzenlenen etkinlikler, farklı inanç ve kültürlerden vatandaşları bir araya getirdi. AK Parti İl Başkanı Sencer Selmanoğlu, kentteki cemevlerini ve çeşitli vakıf programlarını ziyaret ederek vatandaşlarla bir araya geldi.
Birlik ve beraberlik mesajı
Selmanoğlu, Sarıçubuk köyü ve kent merkezindeki cemevlerinde düzenlenen aşure etkinliklerinde konuştu. Kerbela olayının sadece bir kesimin değil, vicdan sahibi herkesin ortak hüznü olduğunu belirten Selmanoğlu, Hz. Hüseyin ve şehitlerin adaletin sembolü olduğunu hatırlattı.
Kardeşliği büyütme çağrısı
Konuşmasında ayrışmaya değil birleşmeye dikkat çeken İl Başkanı, farklı kökenlerden gelen vatandaşların aynı topraklarda büyük bir aile olduğunu ifade etti. Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın "Gelin canlar bir olalım" çağrısını yineleyen Selmanoğlu, aşure sofrasının paylaşmanın ve dayanışmanın en güzel simgesi olduğunu belirtti. Etkinlikler, katılımcıların duaları ve aşure ikramlarıyla son buldu.