AK Parti Elazığ İl Başkanlığı, ilçelerle doğrudan temas kurmak amacıyla yeni bir saha projesi başlattı. Bu kapsamda ilk durak olan Baskil’de milletvekilleri, belediye başkanları ve teşkilat üyelerinden oluşan 100 kişilik bir ekip, gün boyu vatandaşlarla bir araya geldi.
Baskil’de geniş çaplı temas
İl Başkanı Sencer Selmanoğlu liderliğindeki heyet; esnafları ziyaret etti, hanelere konuk oldu ve ilçe sakinlerinin taleplerini dinledi. Projenin temel amacı, teşkilatın vatandaşla olan bağını güçlendirmek ve ilçelerin ihtiyaçlarını yerinde tespit etmek olarak açıklandı. Ziyaretlere Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları ile milletvekilleri Prof. Dr. Erol Keleş, Ejder Açıkkapı ve Mahmut Rıdvan Nazırlı da katıldı.
Saha çalışmalarının devamı gelecek
Başkan Selmanoğlu, göreve geldiğinden beri bu projeyi hayata geçirmeyi hedeflediğini belirtti. İstişare kültürünü önemsediklerini ifade eden Selmanoğlu, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın belirlediği yol haritasını vatandaşlara anlatmaya devam edeceklerini söyledi. Bu tür saha çalışmalarının Elazığ’ın diğer ilçelerinde de artarak sürmesi bekleniyor.