Özel Sektör Öğretmenler Sendikası ile Mülakat Mağduru Öğretmenler Platformu üyelerinin çalışma hakları ve taleplerinin karşılanması amacıyla başlattığı açlık grevi 13'üncü gününe girdi. Ankara'da sürdürülen eylemde öğretmenler, yetkililere çağrıda bulunarak taleplerinin karşılanmasını istedi.
Açlık grevi Ankara'da sürüyor
Eylem, Özel Sektör Öğretmenler Sendikası'nın Ankara İl Temsilciliği önünde devam ediyor. Açlık grevindeki öğretmenler, çalışma koşulları, mülakat süreci ve mesleki haklarına ilişkin taleplerinin karşılanmasını beklediklerini belirtti.
Öğretmenler, yaptıkları açıklamada, "Komisyon toplansın, haklarımız iade edilsin, bu zulüm bitsin" çağrısını yineledi.

Destek ziyaretleri devam ediyor
Açlık grevi süresince çok sayıda siyasi parti temsilcisi ile emek ve meslek örgütü üyeleri de eylem alanını ziyaret ederek öğretmenlere destek verdi.
Destek ziyaretlerinde öğretmenlerin taleplerinin dinlendiği, sürecin diyalog yoluyla çözüme kavuşturulması gerektiğine yönelik değerlendirmelerin yapıldığı belirtildi.
Taleplerin karşılanmasını bekliyorlar
Açlık grevini sürdüren öğretmenler, yetkililerin taleplerini dikkate almasını ve çözüm için gerekli adımların atılmasını istiyor.
Eylemciler, hak kayıplarının giderilmesi, ilgili komisyonun toplanması ve öğretmenlerin yaşadığı sorunlara kalıcı çözüm üretilmesi çağrısını yineleyerek mücadelelerini sürdüreceklerini ifade etti.