Diyarbakır’daki sağlık ve sosyal hizmet emekçileri, iş stresini bir kenara bırakıp yeşil sahada buluştu. Hak-İş Konfederasyonu ve Öz Sağlık-İş Sendikası, üyeleri arasındaki bağı kuvvetlendirmek için geleneksel futbol turnuvasını başlattı.
Sahada dostluk rüzgarı esecek
Turnuvanın açılış maçını gerçekleştiren Hak-İş Diyarbakır İl Başkanı Mehmet Aküzüm, organizasyonun temel amacının birlik ve beraberlik olduğunu belirtti. Aküzüm, sahadaki skorun ikinci planda kaldığını, asıl hedefin çalışma arkadaşları arasındaki dayanışmayı artırmak olduğunu vurguladı.
Turnuva neyi hedefliyor
Sağlık çalışanlarının yoğun mesai temposu dışında sosyalleşmesi, kurum içi aidiyeti artırıyor. Fair-play ruhuyla başlayan turnuva, önümüzdeki günlerde yapılacak maçlarla devam edecek. Organizasyonun, çalışanlar arasındaki iletişimi güçlendirerek kurum iklimine olumlu yansıması bekleniyor.