Batman'ın merkezindeki yaşam alanı Petrol City AVM, kuruluşunun beşinci yıl dönümünü hem müşterilerini sevindirecek bir kampanya hem de şehre değer katacak çevreci bir adımla kutlamaya hazırlanıyor. AVM yönetimi, hem bölge ekonomisini desteklemeyi hem de ziyaretçilerine farklı bir deneyim sunmayı hedefliyor.
Çekilişle iki araç sahibi belli olacak
AVM Müdürü Alaattin Konuray Taşköprülü, bölgede bir ilke imza atarak tek bir kampanya kapsamında iki otomobil vereceklerini duyurdu. 28 Nisan'da başlayan kampanyaya katılmak için AVM içerisindeki mağazalardan toplamda 1.500 liralık alışveriş yapmak yeterli oluyor. 28 Ekim'e kadar devam edecek sürecin sonunda, noter huzurunda yapılacak çekilişle iki talihli otomobilin sahibi olacak.
Güneşten enerji üretimi başladı
Yönetim, sadece alışveriş odaklı değil, sürdürülebilir enerjiye dayalı bir vizyon izlediklerini de vurguluyor. Haziran ayı başında devreye alınan 7 megavatlık Güneş Enerji Santrali (GES) sayesinde AVM, kendi enerjisinin bir kısmını doğadan karşılamaya başladı. Bu yatırım, AVM'nin uzun vadede hem maliyetlerini düşürmesini hem de çevreye karşı sorumluluğunu yerine getirmesini sağlıyor.