Şırnak İl Sağlık Müdürlüğü’nde uzun süredir görev yapan hemşire Emine Öztoprak, yeni görev yeri olan İstanbul’a gitmeye hazırlanıyor. Çalışma arkadaşları ve sendika üyeleri, Öztoprak’ın Şırnak’taki mesaisini noktalarken ona unutulmaz bir uğurlama hazırladı.
Veda töreninin detayları
Sağlık-Sen Şırnak Şube Başkanı Sabğatullah Anmal ve sendika üyeleri, Öztoprak’ı ziyaret ederek başarılı çalışmaları için plaket verdi. Anmal, Öztoprak’ın sadece sağlık hizmetinde değil, çalışma arkadaşları arasındaki huzurun sağlanmasında da önemli bir rol oynadığını vurguladı.
Emine Öztoprak'ın vedası
Duygusal anların yaşandığı törende konuşan Öztoprak, Şırnak'ta kurduğu dostlukların kendisi için çok değerli olduğunu söyledi. Şehrin kendisinde bıraktığı izlerin unutulmaz olduğunu belirten hemşire, tüm çalışma arkadaşlarına teşekkür ederek vedalaştı. Plaket takdimi ve hatıra fotoğrafının ardından program sona erdi.