Şırnak’ın Cizre ilçesinde görev yapan yargı mensupları için yeni bir dönem başlıyor. Hakimler ve Savcılar Kurulu’nun 2026 kararnamesiyle başka illere atanan savcı ve hakimler, ilçedeki mesai arkadaşlarından düzenlenen özel bir geceyle ayrıldı.
Veda yemeği kimleri buluşturdu
Cizre Adliyesi’nde görev süresini tamamlayan Cumhuriyet Başsavcısı Muammer Çoban ile hakimler onuruna verilen yemeğe ilçe protokolü tam kadro katıldı. Cizre Kaymakamı Ahmet Vezir Baycar, Garnizon Komutanı Barış Akbaş ve çok sayıda adliye personelinin yer aldığı gecede, tayini çıkan isimlerin ilçedeki hizmetleri konuşuldu.
Hizmetlere teşekkür plaketi
Programda yargı mensuplarının özverili çalışmaları için teşekkür konuşmaları yapıldı. Ardından Adalet Komisyonu Başkanı Çağrı İncekara ve diğer yetkililer, tayini çıkan Başsavcı Çoban ve hakimlere plaketlerini sundu. Hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona eren gece, duygusal anlara sahne oldu. Bu değişikliklerin ardından Cizre Adliyesi'ne yeni atanan isimlerin kısa süre içinde görevine başlaması bekleniyor.