Siverek-Adıyaman kara yolunda trafikteki diğer sürücülerin cep telefonu kamerasına yansıyan görüntüler, görenleri hayrete düşürdü. Normal şartlarda emniyet için kullanılan bir kemerin, böylesine tehlikeli bir ulaşım yöntemine dönüştürülmesi büyük tepki çekti.
ÖLÜMLE DANS ETTİLER
Hızla ilerleyen bir otomobilin penceresinden sarkıtılan emniyet kemerine tutunan motosikletli, kilometrelerce bu şekilde yol aldı. Sürücünün motosiklet arızası yaşadığı için mi yoksa başka bir sebeple mi bu yola başvurduğu henüz belli değil. Ancak sergilenen bu yöntem, hem sürücünün kendi hayatını hem de yoldaki diğer vatandaşların can güvenliğini hiçe saydı.
TRAFİKTE BÜYÜK RİSK
O anları kaydeden diğer sürücüler durumu şaşkınlıkla izledi. Sosyal medyada hızla yayılan görüntüler, yollardaki kuralsızlığın boyutlarını bir kez daha gözler önüne serdi. Yetkililerin görüntüleri inceleyerek sürücüyü tespit etmesi ve benzer tehlikeli davranışlara karşı denetimleri artırması bekleniyor.