Diyarbakır'ın Dicle ilçesinde görev yapan jandarma ekipleri, yürüttükleri başarılı asayiş çalışmaları nedeniyle ödüllendirildi. Kaymakam Mustafa Atış, sahada fedakarca çalışan güvenlik güçlerini makamında kabul ederek teşekkürlerini iletti.
Ödülün gerekçesi
İlçe Jandarma Komutanı Üsteğmen Salih Yahya Koca ve başarılı çalışmalar yürüten personeli, bölgedeki güvenlik ve asayiş hizmetlerine katkıları sebebiyle başarı belgesi aldı. Kaymakam Atış, jandarmanın disiplinli çalışma prensibinin kamu düzeni için hayati önem taşıdığını vurguladı.
Huzur ortamının önemi
Kaymakam Atış, jandarmanın ilçedeki varlığının vatandaşın güvenliği için bir güvence olduğunu belirtti. Şehit ve gazileri de anan Atış, kolluk kuvvetlerinin performansının artarak devam etmesi temennisinde bulundu. İlçedeki güvenlik çalışmalarının önümüzdeki süreçte de aynı kararlılıkla sürmesi bekleniyor.