Süper Lig'in yeni ekiplerinden Amedspor'un kadrosuna kattığı Kosovalı futbolcu Ermal Krasniqi, transferinin resmiyet kazanmasının ardından taraftarlara ilk mesajını verdi. 2+1 yıllık sözleşmeye imza atan 27 yaşındaki kanat oyuncusu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda yeni yolculuğu için heyecan duyduğunu belirterek "Elhamdülillah" ifadelerini kullandı.
Krasniqi'den Amedspor taraftarına ilk açıklama
Yeşil-kırmızılı ekibe transferinin ardından kişisel sosyal medya hesabından paylaşım yapan Ermal Krasniqi, Amedspor formasını giyecek olmaktan duyduğu mutluluğu dile getirdi.
Kosovalı futbolcu mesajında şu ifadelere yer verdi:
"Kulüpte bu yeni döneme başlamaktan dolayı heyecanlıyım. Bu fırsat için minnettarım ve elimden gelenin en iyisini yapmaya hazırım. Gelecekteki gelişmeleri sabırsızlıkla bekliyorum. Elhamdülillah."
Paylaşım kısa sürede Amedspor taraftarlarından çok sayıda beğeni ve destek mesajı aldı.

Hücum hattına önemli katkı bekleniyor
Sağ kanat başta olmak üzere hücum hattının farklı bölgelerinde görev yapabilen Ermal Krasniqi, hızı, bire birdeki etkinliği ve teknik kapasitesiyle tanınıyor.
Kosova Milli Takımı formasını da giyen deneyimli oyuncunun, teknik direktör Besnik Hasi'nin oyun planında önemli bir rol üstlenmesi bekleniyor.
Transfer çalışmaları sürüyor
Yeni sezonda Süper Lig'de kalıcı olmayı hedefleyen Amedspor, transfer çalışmalarını sürdürüyor. Ermal Krasniqi transferiyle hücum hattını güçlendiren Diyarbakır temsilcisinin, savunma ve orta saha başta olmak üzere birkaç bölgeye daha takviye yapması bekleniyor.
Kulüp yönetimi, yeni sezon öncesinde rekabet gücü yüksek bir kadro oluşturmayı hedeflerken, önümüzdeki günlerde yeni transferlerin de açıklanması bekleniyor.