Süper Lig'in yeni ekiplerinden Amedspor'un kadrosuna kattığı İskoç stoper David Bates, transferinin resmileşmesinin ardından taraftarlara ilk mesajını verdi. 2+1 yıllık sözleşmeye imza atan deneyimli savunmacı, büyük hedefleri olan bir kulübe katıldığı için gurur duyduğunu belirterek, taraftarların önünde sahaya çıkacağı günü sabırsızlıkla beklediğini söyledi.
David Bates'ten ilk açıklama
Amedspor ile resmi sözleşme imzaladıktan sonra sosyal medya hesabından paylaşım yapan David Bates, yeşil-kırmızılı camiaya katılmaktan dolayı duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

İskoç futbolcu mesajında şu ifadeleri kullandı:
"Büyük hedefleri ve tutkulu taraftarı olan bir kulübe imza attığım için gururluyum. Yeni sezonda taraftarlarımızın önünde sahaya çıkmak için sabırsızlanıyorum. Her zaman olduğu gibi sahada elimden gelenin en iyisini vereceğim."
Paylaşım, kısa sürede Amedspor taraftarlarından yoğun ilgi görürken, çok sayıda destek mesajı aldı.
Savunmaya tecrübeli bir isim
30 yaşındaki David Bates, Avrupa futbolunda edindiği tecrübeyle Amedspor'un savunma hattına önemli katkı sağlaması beklenen isimler arasında yer alıyor.
Kariyerinde Rangers, Hamburg, Cercle Brugge, Aberdeen, KV Mechelen ve son olarak Belçika ekibi Standard Liège formalarını giyen deneyimli stoper, hava toplarındaki etkinliği, fiziksel gücü ve oyun kurma becerisiyle tanınıyor.
Amedspor'da yeni sezon hazırlıkları sürüyor
Süper Lig'de ilk sezonuna hazırlanan Amedspor, transfer çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Ermal Krasniqi'nin ardından David Bates'i de kadrosuna katan yeşil-kırmızılı ekip, yeni sezonda güçlü bir kadroyla mücadele etmeyi hedefliyor.
Teknik direktör Besnik Hasi'nin raporu doğrultusunda transfer çalışmalarına devam eden yönetimin, önümüzdeki günlerde yeni isimleri de kamuoyuna duyurması bekleniyor.