17 Haziran 2026, Çarşamba
Diyarbakır
Açık
29°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Amed TV | Amedspor | Amedspor’da sadece başkan değil, sistem değişiyor

Amedspor’da sadece başkan değil, sistem değişiyor

DTSO Başkanı Mehmet Kaya, Amedspor’da Süper Lig için yalnızca başkanın değil, her alanda güçlü bir yönetim yapısının oluşturulacağını söyledi.

DTSO Başkanı Mehmet Kaya, Amedspor’da Süper Lig için yalnızca başkanın değil, her alanda güçlü bir yönetim yapısının oluşturulacağını söyledi.

Amedspor’da sadece başkan değil, sistem değişiyor
KAYNAK: (HABER MERKEZİ)

Süper Lig’e yükselen Amedspor’da gözler genel kurul sürecine çevrilirken, Diyarbakır Ticaret ve Sanayi Odası (DTSO) Başkanı Mehmet Kaya’dan dikkat çeken açıklamalar geldi.

Kaya, Amedspor’un artık Galatasaray ve Fenerbahçe gibi büyük kulüplerle rekabet edeceğini belirterek, yalnızca başkanın değil, her alanda güçlü bir yönetim modelinin oluşturulacağını söyledi.

“Amedspor’un yöntemi belli”

Başkanlık sürecine ilişkin konuşan Mehmet Kaya, kararın Amedspor İstişare Kurulu tarafından verileceğini ifade etti.

Kaya açıklamasında şu ifadeleri kullandı:

“Amedspor’un bir istişare kurulu var, bu kurulun bir yürütmesi var. Genel kurul süreçlerinde adaylık talebi olanlarla ve aday olması istenen isimlerle görüşmeler yapılıyor.”

Adaylık konusunda farklı isimlerin gündeme geldiğini belirten Kaya, sürecin belirli bir sistem dahilinde yürütüldüğünü söyledi.

“Rakibimiz artık Galatasaray ve Fenerbahçe”

Süper Lig’in çok daha farklı bir yapılanma gerektirdiğini vurgulayan DTSO Başkanı Kaya, Amedspor’un yalnızca sahada değil, birçok alanda güçlü olması gerektiğini dile getirdi.

“Artık rakibiniz Galatasaray ve Fenerbahçe gibi kulüpler. Bu takımların taraftarı, sosyal medyası, basını ve ekonomik gücü var.”

Kaya, Süper Lig’de başarı için kurumsal yapılanmanın önemine dikkat çekti.

“Sadece başkan değil, güçlü bir yapı kurulacak”

Amedspor’da yeni dönemde güçlü bir yönetim modeli oluşturulacağını ifade eden Kaya, şu değerlendirmeyi yaptı:

“Sadece başkan değil bu iş. Yönetimiyle, tesisiyle, sosyal medyasıyla, reklamıyla ve stat boyutuyla güçlü bir yapı kurulacak.”

Kulübün Süper Lig’de kalıcı olması için her alanda profesyonel bir organizasyon hedeflediklerini belirten Kaya’nın açıklamaları, taraftarlar arasında da büyük yankı uyandırdı.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız