Süper Lig hazırlıklarını sürdüren Amedspor'da transfer hareketliliği kadar ayrılıklar da gündemdeki yerini koruyor. Kaptan Erce Kardeşler'in vedasının ardından bu kez genç futbolcu Oğuzhan Matur, kulüpten ayrıldığını açıkladı.
Devre arasında Amedspor kadrosuna katılan Matur, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda kulüple karşılıklı anlaşarak yollarını ayırdığını duyurdu.
"Çok Güzel Anılarla Ayrılıyorum"
Veda mesajında Amedspor formasıyla geçirdiği süreye değinen Oğuzhan Matur, Diyarbakır'da unutamayacağı anılar biriktirdiğini ifade etti.
Matur paylaşımında, "Çok güzel anılar biriktirdiğim Amed SK ile karşılıklı anlaşarak yollarımızı ayırdık" ifadelerine yer verdi.
Diyarbakır Halkına Özel Teşekkür
Genç futbolcu, mesajında takım arkadaşlarına, teknik heyete, yönetime ve kulüp çalışanlarına teşekkür ederken, Diyarbakır halkı ile taraftarlara ayrı bir parantez açtı.
Oğuzhan Matur, "Bu süreçte birlikte çalıştığım takım arkadaşlarıma, hocalarıma, başkanımıza, yönetimimize ve kulüp çalışanlarına teşekkür ediyorum. Özellikle beni ilk günden itibaren sıcak karşılayan Diyarbakır halkına ve büyük Amedspor taraftarına minnettarım" dedi.

Yeni Sezon Öncesi Kadro Şekilleniyor
Süper Lig'deki ilk sezonuna hazırlanan Amedspor'da kadro planlaması kapsamında bazı oyuncularla yollar ayrılırken, yeni transfer çalışmalarının da sürdüğü öğrenildi.